Gyakori kérdések
Miért nem sikerül bejelentkeznem?
2022. január 20-tól új tárhelyre költöztünk, ezért a korábbi regisztrációkat szükséges megújítani. Sikertelen bejelentkezés abban az esetben is előfordulhat, ha nem történt előtte regisztráció illetve ha valaki hibásan gépeli be a regisztrációkor megadott adatait.
Mit jelent a regisztráció? Szükséges ez ahhoz, hogy vásárolni tudjak?
Regisztráció nélkül is lehet vásárolni webshopunkban, a folyamat ugyanúgy zajlik, mint egy regisztrált tagnak. A rendelés leadása után megkapjuk az adataidat és teljesítjük a megrendelésedet.
Miért érdemes regisztrálni?
Regisztrációval tulajdonképpen egy profilt hozol létre, ahol el vannak mentve az adataid (ezek bármikor módosíthatóak, viszont ha nincs változás, nem kell újra és újra beírni), visszakeresheted korábbi megrendeléseidet is, kedvencnek jelölhetsz termékeket, ezeket elmentheted, hogy később is megtaláld.
Tettem kosárba terméket, de nem tudok továbblépni, se kupont beváltani, mi az oka?
A minimális rendelési összeg 2000 ft, amíg a kosár tartalma ezt nem éri el, nem lehet a rendelést elküldeni, és a beírt kupont sem érvényesíteni. A kupont ki kell pipálni beírás után, különben továbblépéskor "elvész".
Hogyan tudok darabszámot változtatni?
A termék oldalán és a kosároldalon, rendelés véglegesítése előtt is van lehetőség módosítani. A kosárba helyezés gomb egyes esetekben a termék részletes oldalát nyitja, ugyanis (elsősorban karkötők esetében) szükséges méretet választani. A rendszer csak a raktáron lévő mennyiséget tudja kosárba tenni, túllépéskor jelzi a meglévő, megvásárolható darabszámot.
Bankkártyával szeretnék fizetni, milyen lehetőségeim vannak?
Jelenleg még nincs lehetőség a bankkártyás fizetésre a webshopban.
Mi történik, ha hírlevélre is feliratkozok?
Hírleveleket kaphatsz tőlünk, például ha valami fontos tudatnivalónk van, ha új áru érkezett, ha akciózunk, ha új bejegyzést írtunk a blogba. Viszont készültünk olyan posztokkal is ékszerkészítés témában, amit csak feliratkozóinknak küldünk ki, ezek amolyan szakmai titkok, amelyek segítik a kezdő vagy akár haladó ékszerkészítők munkáját. Nem tudjuk ígérni, hogy rendszeresen menni fog „valami”, ha nincs hasznos mondanivalónk, akkor inkább csendben maradunk.
Hogyan tudok rákeresni termékekre?
A fenti keresőmező már néhány beírt betű után jelenít meg találatokat, de a termékeket kategóriába rendeztük, hogy átlátható legyen. Ha rákantintasz az oldalt látható kategóriákra, további alkategóriákat találsz.
Mit jelent a feltüntetett ár?
A termékek melletti ár az az összeg, amennyibe a termék kerül. Vállalkozásunk alanyi adómentes, a feltüntetett árak forintban értendők, érvényes fogyasztói árak. Vállalkozók, cégek a nálunk vásárolt termékekből áfát nem tudnak visszaigényelni.
A kosárban lévő összeg a termékek összértéke, szállítási költség nélkül, az ugyanis a rendelés végén adódik hozzá a választott fizetési és szállítási módtól függően.
Azonnal jött is a visszaigazoló levél, akkor rendben van a rendelésem?
Az azonnali visszaigazolás azt jelenti, hogy a rendszer rögzítette a rendelést, neked és nekünk is küldött egy automatikus levelet. Viszont szükséges még, hogy személyesen is kapj tőlünk egy olyan emailt, hogy „rendelés státusza visszaigazolva.” Ez jelenti ugyanis azt, hogy a rendelésedet mi is átnéztük és tudjuk teljesíteni. Ha előreutalást választottál, kérlek várd meg az utalással ezt a 2. levelet. Amennyiben gép előtt vagyunk, nem várakoztatunk sokat, ezt a visszaigazoló levelet gyakran estefelé vagy akár hétvégén is kiküldjük. Türelmedet kérjük viszont, mert megeshet, hogy csak a következő munkanap tudunk személyesen visszaigazolni.
Mennyire valódiak a webshopban található ásványok?
Az ásványokat elsősorban magyar ásványszakértő nagykereskedőtől szerezzük be, akitől alkalmanként sokat is tanulunk, hogy felismerjük a nem valódi vagy módosított, esetleg hamisított ásványgyöngyöket. Vannak olyan ásványgyöngyök, melyeket színeznek, hogy szebbek legyenek, vannak a használhatóság miatt feljavított gyöngyök (szivacskorall), és vannak gyöngyök, melyek önmagukban túl drágák, ezért módosítanak rajta (rekonstruált türkizben például csak kevés türkizpor van). Vannak még olyan üveggyöngyök, melyek mindenhol az ásványgyöngyök kategóriában szerepelnek ugyan (nálunk ilyen a blaufluss) de pontos kilétét a részletes tájékoztatóban lehet elolvasni. A leírásban minden ilyen információt megtaláltok, ezért fontos, hogy rendelés előtt ezeket is elolvasni.
Ugyanolyan terméket kapok, amilyen a képen van?
A legtöbb esetben igen. Viszont fontos a részletes termékleírás elolvasása is, mert a darabszám nem mindig a képen feltüntetett. A legtöbb ásvány darabra is vásárolható, mi viszont az egész szálat fotózzuk. És épp ásványoknál eshet meg az is, hogy nem ugyanolyan érkezik, mint amilyen a képen van. Ugyanis nincs 2 egyforma ásványszem, hiszen ezt a természet alkotta. Viszont ha olyan új terméket kapunk, amit valamiért eltérőnek látunk vagy érzünk, mint ami a képen van, inkább új fotót készítünk.
Miért van egy csomagolásban többféle termék illetve egyben több csomag?
Mivel webshopunkban lehetőség van egészen apró termékekből akár 1 darabot is rendelni, 1 tasakba többféle 1-2 darabos termék vagy ugyanabból a termékből több egységcsomag is belefér. Fémeket fémekkel csomagolunk csak össze, pl. különböző fityegők, köztesek érkezhetnek 1 tasakban, 3×20 darab picurka stopper is elfér egyben, de sohasem fogjuk összekeverni őket például 20 darab szerelőkarikával és az apró csomórejtőket sem keverjük például a fémgolyók közé. Igyekszünk minél kevesebb műanyag csomagolóanyagot felhasználni, törekszünk a környezettudatosságra (amit lehet, újrahasznosítunk: dobozokat, buborékos fóliát és a tasakokat is), figyelve azért arra is, hogy oly módon juttassuk el hozzátok a rendeléseket, ahogyan mi magunk is kapni szeretnénk.